
Szybkie płatności bankowe,
English Breakfast Tea – Puszka w stylu Vintage (80 torebek)
Klasyka w królewskim wydaniu.
Wiktoriański pojemnik w głębokim odcieniu Berry Red skrywa 80 aromatycznych torebek tradycyjnej angielskiej herbaty śniadaniowej. Stylowa puszka, ozdobiona złotymi tłoczeniami i misternym, kwiatowym motywem, to nie tylko opakowanie – to prawdziwa ozdoba każdej kuchni lub idealny pomysł na prezent.
English Breakfast Tea to pełna smaku, wyrazista czarna herbata – ulubiony napój Brytyjczyków od pokoleń. Doskonała z mlekiem lub bez, o poranku i w ciągu dnia.
Sposób parzenia:
✅ Zagotuj świeżą wodę do 100°C
✅ Zalej torebkę i parz 5 minut lub dłużej dla mocniejszego smaku
✅ Wyjmij torebkę, zamieszaj i delektuj się
O FIRMIE „New English Teas"
Firma New English Teas została założona w 1985 roku przez Anthony'ego Browna, prawnuka założyciela Brooke Bond Tea Arthura Brooke. Mając głęboko zakorzenioną historię tworzenia marek wysokiej jakości herbat, Anthony dostrzegł okazję do stworzenia herbaty jako przedmiotu upominkowego i przystąpił do tworzenia asortymentu produktów, które klienci polubiliby i cenili na całym świecie.
30 lat później pragnienie i pasja Anthony'ego do dostarczania doskonałej jakości produktów wciąż rośnie, z dumą firma produkuje wysokiej jakości herbaty, stworzyła niezliczoną ilość kolekcji i nadal prezentuje herbaty w pięknie tłoczonych puszkach, paczkach i kartonikach.
Firma wierzy w etyczny handel i przez lata zbudowała mocne fundamenty i świetne relacje z rolnikami, hodowcami i producentami, z którymi pracuje na Sri Lance i w Indiach. Zobowiązuje się wspierać i współpracować z partnerami, stale pozyskiwać produkty w najlepszy możliwy sposób, uczciwie, bezpiecznie i z szacunkiem.
W New English Teas część zysków przeznacza na wybrane akcje charytatywne i fundacje na całym świecie. Starają się wspierać projekty i ludzi, szczególnie w trudnej sytuacji finansowej.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.